• Drukuj
  • E-mail

TERMINY WYPŁAT W GRUDNIU 2022 R.

WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 05 BĘDĄ PŁACONE DNIA 05.12.2022 r.

WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 10 BĘDĄ PŁACONE DNIA 12.12.2022 r.

WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 15 BĘDĄ PŁACONE DNIA 13.12.2022 r.

WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 20 BĘDĄ PŁACONE DNIA 15.12.2022 r.

WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 25 BĘDĄ PŁACONE DNIA 19.12.2022 r.

DNIA 22.12.2022 R. BĘDĄ PŁACONE WSZYSTKIE NIEPOBRANE W TERMINIE ZASIŁKI.

OD DNIA 23.12.2022 r. DO 31.12.2022 r. KASA NIECZYNNA.

  • Drukuj
  • E-mail

OGŁOSZENIE - WYPŁATA DODATKÓW WĘGLOWYCH

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sępopolu, działając na podstawie Zarządzenia Nr 576/2022 Burmistrza Sępopola z dnia 19 sierpnia 2022 r. oraz art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia   2022 r. o dodatku węglowym ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1692 ze zm.), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz.2000) zawiadamia:

Wypłata dodatków węglowych nie nastąpi w ustawowym terminie. Pierwsza transza środków przekazanych przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego na wypłatę dodatków węglowych została wykorzystana.

Wydanie informacji oraz wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania.

 

Sępopol 26.10.2022

Kierownik M-GOPS w Sępopolu

Teresa Rodź

 

  • Drukuj
  • E-mail

OGŁOSZENIE - dodatek dla gospodarstw domowych ( pelet drzewny, drewno kawałkowe, gaz LPG, olej opałowy)

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępopolu, działając na podstawie Zarządzenia Nr 591/2022 Burmistrza Sępopola z dnia 19 września 2022 r. oraz art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw ( Dz. U.

z 2022 r. poz. 1697), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000)
zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych, złożonych od dnia 21 września 2022 r. nie nastąpi w terminie miesiąca. Wypłata dodatków dla gospodarstw jest zadaniem zleconym gminie i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Warmińsko - Mazurskiego. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępopolu złożył zapotrzebowanie na w/w środki w określonym przez Wojewodę terminie. Brak wpływu tych środków do budżetu Gminy uniemożliwia realizację wypłat dodatków dla gospodarstw. Wydanie informacji oraz wypłata dodatków dla gospodarstw domowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania oraz przyjęciu ich do budżetu gminy.

Kierownik M-GOPS w Sępopolu

Teresa Rodź

 

  • Drukuj
  • E-mail

Alkomat

alkomat

  • Drukuj
  • E-mail

Dodatek dla gospodarstw domowych

Dnia 20.09.2022 r. weszła w życie ustawa z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1967).

Zadanie w zakresie prowadzenia postępowań w sprawie wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych, o którym mowa w art. 24 i art. 25 w/w ustawy realizuje Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępopolu.

 

Read More
  • Drukuj
  • E-mail

INFORMACJA W SPRAWIE REALIZACJI DODATKU WĘGLOWEGO

Read More
  • Drukuj
  • E-mail

INFORMACJA o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego.

Read More
  • Drukuj
  • E-mail

Ogłoszenie - dodatek osłonowy

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępopolu informuje, iż osoby, które dotychczas nie złożyły wniosku o dodatek osłonowy mogą to zrobić do 31 października 2022 r.

 

Read More
  • Drukuj
  • E-mail

APEL!!! POMOC UKRAINIE

MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

WRAZ ZE
STOWARZYSZENIEM BEZROBOTNYCH

W SĘPOPOLU

ZWRACA SIĘ DO LUDZI DOBREJ WOLI I CHCĄCYCH WESPRZEĆ OSOBY, KTÓRE MUSIAŁY OPUŚCIĆ SWOJE DOMY I EMIGROWAĆ Z KRAJU POGRĄŻONEGO W WOJNIE.

 

ORGANIZUJEMY ZBIÓRKĘ

Read More
  • Drukuj
  • E-mail

Zarządzenie Nr 3.2022

Zarządzenie Nr 3.2022

Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępopolu z dnia 01 marca 2022 r.

w sprawie : zniesienia czasowych zmian organizacyjnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku  Pomocy Społecznej w Sępopolu

 

Read More
  • Drukuj
  • E-mail

ZARZĄDZENIE NR 2. 2022

Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępopolu z dnia 24 stycznia 2022 roku

w sprawie : czasowych zmian organizacyjnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sępopolu

Read More
  • Drukuj
  • E-mail

Komunikat

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępopolu informuje :
Osoby pobierające świadczenia w kasie MGOPS mają możliwość zmiany form płatności. W tym zakresie prosimy o PRZEKAZYWANIE AKTUALNYCH DANYCH DOTYCZĄCYCH KONT W BANKU W CELU BEZGOTÓWKOWEGO WYPŁACANIA ŚWIADCZEŃ.

Read More
  • Drukuj
  • E-mail

Informacja

Informacja – 30.12.2021 rok, Od 01. września 2021 roku uruchomiono Centrum informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością (CIDON)

Link: http://cidon.pfron.org.pl/.

  • Drukuj
  • E-mail

Pozyskane fundusze zewnętrzne:

Read More
  1. ZARZADZENIE NR 7.2021
  2. Terminy wypłat w grudniu 2021 r.
  3. Dobry Start 300+
  4. Komunikat w sprawie wzorów wniosków

Strona 3 z 8

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Następny artykuł
  • koniec