Tel.: 89 761 32 20
WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 05 BĘDĄ PŁACONE DNIA 05.12.2022 r.
WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 10 BĘDĄ PŁACONE DNIA 12.12.2022 r.
WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 15 BĘDĄ PŁACONE DNIA 13.12.2022 r.
WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 20 BĘDĄ PŁACONE DNIA 15.12.2022 r.
WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 25 BĘDĄ PŁACONE DNIA 19.12.2022 r.
DNIA 22.12.2022 R. BĘDĄ PŁACONE WSZYSTKIE NIEPOBRANE W TERMINIE ZASIŁKI.
OD DNIA 23.12.2022 r. DO 31.12.2022 r. KASA NIECZYNNA.
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sępopolu, działając na podstawie Zarządzenia Nr 576/2022 Burmistrza Sępopola z dnia 19 sierpnia 2022 r. oraz art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1692 ze zm.), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz.2000) zawiadamia:
Wypłata dodatków węglowych nie nastąpi w ustawowym terminie. Pierwsza transza środków przekazanych przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego na wypłatę dodatków węglowych została wykorzystana.
Wydanie informacji oraz wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania.
Sępopol 26.10.2022
Kierownik M-GOPS w Sępopolu
Teresa Rodź
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępopolu, działając na podstawie Zarządzenia Nr 591/2022 Burmistrza Sępopola z dnia 19 września 2022 r. oraz art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw ( Dz. U.
z 2022 r. poz. 1697), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000)
zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku dla gospodarstw domowych, złożonych od dnia 21 września 2022 r. nie nastąpi w terminie miesiąca. Wypłata dodatków dla gospodarstw jest zadaniem zleconym gminie i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Warmińsko - Mazurskiego. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępopolu złożył zapotrzebowanie na w/w środki w określonym przez Wojewodę terminie. Brak wpływu tych środków do budżetu Gminy uniemożliwia realizację wypłat dodatków dla gospodarstw. Wydanie informacji oraz wypłata dodatków dla gospodarstw domowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania oraz przyjęciu ich do budżetu gminy.
Kierownik M-GOPS w Sępopolu
Teresa Rodź
Dnia 20.09.2022 r. weszła w życie ustawa z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1967).
Zadanie w zakresie prowadzenia postępowań w sprawie wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych, o którym mowa w art. 24 i art. 25 w/w ustawy realizuje Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępopolu.
Read More
Read More
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
WRAZ ZE
STOWARZYSZENIEM BEZROBOTNYCH
W SĘPOPOLU
ZWRACA SIĘ DO LUDZI DOBREJ WOLI I CHCĄCYCH WESPRZEĆ OSOBY, KTÓRE MUSIAŁY OPUŚCIĆ SWOJE DOMY I EMIGROWAĆ Z KRAJU POGRĄŻONEGO W WOJNIE.
ORGANIZUJEMY ZBIÓRKĘ
Read MoreZarządzenie Nr 3.2022
Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępopolu z dnia 01 marca 2022 r.
w sprawie : zniesienia czasowych zmian organizacyjnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sępopolu
Read More
Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępopolu z dnia 24 stycznia 2022 roku
w sprawie : czasowych zmian organizacyjnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sępopolu
Read MoreInformacja – 30.12.2021 rok, Od 01. września 2021 roku uruchomiono Centrum informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością (CIDON)
Link: http://cidon.pfron.org.pl/.
Strona 2 z 7