Tel.: 89 761 32 20
KOMUNIKAT ! ! !! !! !
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępopolu informuje :
1/ Osoby pobierające świadczenia w kasie MGOPS mają możliwość zmiany
form płatności. W tym zakresie prosimy o PRZEKAZYWANIE AKTUALNYCH DANYCH DOTYCZĄCYCH KONT W BANKU W CELU BEZGOTÓWKOWEGO WYPŁACANIA ŚWIADCZEŃ.
Druk dyspozycji przelewu do pobrania :
- na stronie internetowej www.mgops.sepopol.pl (w zakładce: WNIOSEKZLECENIE ŚWIADCZENIOBIORCY)
- w holu głównym budynku (obok drzwi wejściowych do MGOPS)
2/ Druki wniosków o poszczególne świadczenia realizowane przez Ośrodek
dostępne są na stronie internetowej www.mgops.sepopol.pl:
- świadczenia rodzinne: w zakładce Świadczenia rodzinne - wzory wniosków - pomoc społeczna: w zakładce Pomoc społeczna - dokumenty do pobrania
- dodatki mieszkaniowe: w zakładce Dodatki mieszkaniowe - dokumenty do pobrania
- dodatki energetyczne: w zakładce Dodatki energetyczne - dokumenty do pobrania lub w holu głównym budynku (obok drzwi wejściowych do MGOPS)
Wnioski i oświadczenia dotyczące przekazania świadczeń na konto bankowe, oraz wnioski o poszczególne formy świadczeń prosimy przesyłać :
- pocztą na adres Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Sępopolu ul. Lipowa lA, 11-210 Sępopol;
- poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- poprzez pozostawianie korespondencji w skrzynce podawczej umieszczonej na budynku Ośrodka.
Sępopol 10.08.2020 r. Kierownik MGOPS w Sępopolu Teresa Rodź
ZARZĄDZENIE NR 7.2020 Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępopolu z dnia 10 sierpnia 2020 roku w sprawie : czasowych zmian organizacyjnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sępopolu
KOMUNIKAT dla osób z terenu gminy Sępopol !!!!!
W związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju, związaną z rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że w sytuacji kiedy:
- osoby starsze samotne niepełnosprawne;
- osoby objęte obowiązkową kwarantanną;
nie są w stanie własnym staraniem zapewnić sobie produktów żywnościowych – należy kontaktować się z Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej :
- telefon (89) 761 32 20 lub (89) 761 32 19 poniedziałek-piątek od 7.15 do 15.15
- drogą mailową : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KOMUNIKAT !!!!!!!
W związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju, związaną z rozprzestrzenianiem się COVID-19
od 30 marca 2020 r. do odwołania obsługa interesantów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępopolu odbywać się będzie :
a/ telefonicznie : (89) 761 32 20 lub (89) 761 32 19
b/ drogą mailową : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W sprawach pilnych istnieje możliwość bezpośredniego przyjęcia interesantów wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym.
Prosimy o podawanie numerów telefonów kontaktowych we wszystkich pismach przesyłanych do MGOPS.
Osoby pobierające świadczenia w kasie MGOPS mają możliwość zmiany form płatności. W tym zakresie prosimy o PRZEKAZYWANIE AKTUALNYCH DANYCH DOTYCZĄCYCH KONT W BANKU W CELU BEZGOTÓWKOWEGO WYPŁACANIA ŚWIADCZEŃ.
Druk dyspozycji przelewu do pobrania :
lub w holu MGOPS
Wnioski i oświadczenia dotyczące przekazania świadczeń na konto bankowe prosimy przesyłać :
- pocztą na adres Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępopolu ul. Lipowa 1A, 11-210 Sępopol;
- poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sępopolu informuje,
iż kasa będzie czynna od 900 do 1200 do odwołania.
POZOSTAŁE TERMINY POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN
Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sępopolu informuje, iż z dniem 14 czerwca 2019 r., MGOPS Sępopol jest czynny od 7.15 do 15.15
WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 15 BĘDĄ PŁACONE DNIA 14.12.2018 r.
WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 18 BĘDĄ PŁACONE DNIA 17.12.2018 r.
WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 20 BĘDĄ PŁACONE DNIA 18.12.2018 r.
WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 22 i 24 BĘDĄ PŁACONE DNIA 19.12.2018r.
WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 25 BĘDĄ PŁACONE DNIA 20.12.2018 r.
WSZYSTKIE ZASIŁKI Z TERMINU 28 i 30 BĘDĄ PŁACONE DNIA 21.12.2018r.
DNIA 27.12.2018 r. BĘDĄ PŁACONE WSZYSTKIE NIEPOBRANE W TERMINIE ZASIŁKI
DNIA 28.12.2018 r. oraz 31.12.2018r. KASA NIECZYNNA.
POZOSTAŁE TERMINY POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN.